Tietoa meistä

Olemme pieni, mutta aktiivinen yhdistys. Kuukausitapaamisemme on kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 14 -16, ellei erikseen muuta sovita. Kokouspaikkana kunnantalon takkahuone.

Muu toiminta nivoutuu kuukausitapaamisessa Kangasniemen vilkkaaseen kulttuuriantiin ja myös omiin ideoihin, jopa  ex-tempore.

Toimintaamme Kangasniemellä

Haluamme olla osana yhteiskunnallista keskustelua. Kuukausitapaamiseen kuuluu aina alustus ajankohtaisesta asiasta kahvinjuonnin ja arpajaisten lomassa. Kunnan luottamushenkilöt ja virkamiehet kertovat kunnan tilanteesta ja vie terveisiämme eteenpäin. Käymme kunnallisjärjestön ministerien ja kansanedustajien kutsutilaisuuksissa. Pysymme työelämässä mukana tutustumalla paikallisiin tuotantolaitoksiin ja yrityksiin.

Kangasniemen kirjastossa tai Kangasniemen Kuvantekiöiden näyttelytilassa tapaamme kirjailijoita, taiteilijoita ja muiden alojen asiantuntijoita lähes kuukausittain. Ilmoitamme sähköpostilla tapaamisista.